1e vlucht zit erop - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van René & Mirjam - WaarBenJij.nu 1e vlucht zit erop - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van René & Mirjam - WaarBenJij.nu

1e vlucht zit erop

Door: René en Mirjam

Blijf op de hoogte en volg René & Mirjam

12 Oktober 2017 | Turkije, Istanbul

Hallo allemaal,

wat begon als een idee van Mirjam 1 jaar terug, is ondertussen realiteit geworden.
Onze eerste vlucht zit er alweer op, het is nu wachten op Istanbul voor onze connecting flight naar Singapore.
Afgelopen vrijdag heeft Mirjam afscheid genomen om d'r werk. Na 4 jaar bikkelen een diploma op zak en ontslag genomen. Bij terugkomst op zoek naar een nieuwe uitdaging als verpleegkundige. Ik daarentegen heb een half jaar verlof op kunnen nemen, dus een 'tot ziens' was voor mij voldoende, maar toch best gek. Volvo ingeleverd en op de fiets terug naar huis....
Afgelopen jaar hebben we wat faceboekgroepen gevolgd wat onderzoek op internet gedaan en zo tot een grove reisplanning gekomen zoals in het vorige verslag beschreven staat. En ter plekke zien we wel waar we terecht gaan komen, wat een heerlijke gedachte.
Afgelopen dagen waren nog best druk, een hoop vrienden en familie bezocht om nog even gedag te zeggen en wat knuffels uit te wisselen.
Maar ook om ons huisje leeg te ruimen, want deze hebben we gelukkig kunnen verhuren. Alles bij pa Bol op zolder gezet.
En na een laatste Hollandse prak andijvie kon onze reis beginnen.
We hebben er zin in!

Op naar onze connecting flight, Singapore it is for the next three days.
Daarna door naar Maleisisch Borneo.

Gr René en Mirjam

• 13 Oktober 2017 - 00:05

Eveline:

Maak onvergetelijke herinneringen samen!
    Fijn om te lezen dat jullie eerste vlucht erop zit.. de eerste van vele die zullen volgen! Veel plezier in Singapore!
    Liefs Eveline

• 13 Oktober 2017 - 08:41

Letty:

Veel plezier(en zoals mijn moeder altijd zei: goed op elkaar passen)

• 13 Oktober 2017 - 09:17

Remco:

Veel plezier. Leuk jullie nog even op de luchthaven te hebben gezien!
    Geniet ervan.

• 13 Oktober 2017 - 16:32

Claudia :

HAVE FUN!!!!

René & Mirjam

Wij René en Mirjam gaan een reis maken van een half jaar Onze reis zal 12 oktober 2017 starten tot 28 maart 2018. De landen die wij afleggen zijn: Maleisië, Australië, Filipijnen, Vietnam, Cambodja, Thailand Als je het leuk vind kan je onze route ook volgen op de app Polarsteps

Actief sinds 30 Aug. 2017